baralinasblogg

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Lina - 29 september 2011 21:19

Hej! 


idag har jag tagit skolfoto ... måste vi prata om det Lina ??

Lina svarar : nej vi låter bli...

alla som går i min klass fattar vad jag menar, men det blev ju bra tillslut :)  

Tack Chanelle som hjälpte mig att sminka mig annars skulle jag vara typ död nu ;P


Dagens låt är: 


Och när vi ändå är inne på rapp kan vi ju ta denna också 

egentligen är den dålig men jag vet inte riktigt vad jag ska lägga upp :P 

Min kompis kan hela rappen ;O hon har läskiga ögon... det ser ut som dom är gjorda av plast :S


jag orkar inte lägga upp nån bild idag på mig men här har vi en annan snygging :)


 så sexig... hm jag sa inget :P


När jag får mitt skolfoto kan jag lägga upp det.


Men nu måste jag sova så bye <3 

Presentation


Tjo alla som läser denna blogg ni är varmt välkomna! Bloggen handlar om allt ni kan tänka er att läsa om :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ve mär sötast Omar eller Eric Saade?
 Omar Rudberg
 Eric Saade
 GUUUUUD dom är ju lika söta !!
 Ingen är söt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards