baralinasblogg

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Lina - 28 september 2011 21:33

Hej jag ska bara lägga upp en till låt och en bild på mig! :)


jag äääääääälskar denna låten :)

Annars lysnar jag inte så mycket på Selena men hon är väl ok :)


Detta är jag idag :)


   måste sova nu natti natti  

Av Lina - 28 september 2011 18:38

JAG HATAR egentligen inte min mamma men ibland så vill jag bara försvinna eller så men i nästa minut så älskar jag henne igen ;P


MIn dag : Jag vaknade (wow) klädde på mig och åt frukost. Sedan gick jag in i badrummet och gjorde det man behöver. Sedan sminkade jag mig och borsta håret och mina tänder och sedan skjussa mammma mig till skolan :) 


I skolan hade vi först slöjd sen kemi / fysik sedan musik sedan lunch sedan hemkunskap och sist men inte minst ...... gympa... 

Sedan hade jag klarinett sen kör och nu så ska jag snart på dans. Blizz heter det :)


dagens låtar :

 

ni kanske märkt  att jag gilla veronica maggio ... :D


han är också jätte bra :) 


Men nu måste jag dra till dansen kram <3

Presentation


Tjo alla som läser denna blogg ni är varmt välkomna! Bloggen handlar om allt ni kan tänka er att läsa om :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ve mär sötast Omar eller Eric Saade?
 Omar Rudberg
 Eric Saade
 GUUUUUD dom är ju lika söta !!
 Ingen är söt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards