baralinasblogg

Alla inlägg under april 2011

Av Lina - 30 april 2011 21:46

Hej jag har blivit sämre på att blogga!! Men jag lovar att bli bättre! Igår hände inget specielt, men idag så åkte jag, mamma, pappa, Elvira och Fanny och badade i Vänersborg. Det var jätte roligt sedan åkte vi hem till mig och åt grillat och spelade kubb VI VANN!!! :D Sedan åkte Elvira hem och jag och fanny åt tårta men det han inte Elvira med :( Sedan hade jag och fanny jätte kul :)))

Dagens låt:


den är så bra! men jag måste sova nu Hej då!

Av Lina - 28 april 2011 20:05

Jag var verkligen jätte trött igår det varåkte  därför jag inte bloggade ;( mamma råkade liksom väcka mig 05.00 (ca) igår morse för hon fick inte av sitt alarm! 

mamma åkte till Stockholm igår och idag åkte hon till litauen från bromma... eller arlanda??? Jajaja inte viktigt! Jag kan inte fota mig just nu för jag kom just från fotbollen och sitter ny duchad och naken... hehe  

lovvar blogga mer imorgon! Hej då!



Av Lina - 26 april 2011 15:42

Hej igår tror jag att jag råka skriva att jag åkte med tåg hem men det var med bilen. Jag har ett tips du borde ta till dig. åk ALDRIG från hudiksvall till trollhättan när det är 23 gr ute och luftkonditoneringen inte funkar!!! Det finns inte något jobbigare! Idag var det lika varmt men nu var det bara härligt med sol!


me today


 

dagens låt... 

hmm... vilken artist.... 

dum fråga RIhanna sååååå klart!!!!!!!!!!



Är det RIhanna som gjort den eller inte ??? det är många som säger annorlunda...

SNÄLLA tipsa andra om bloggen!! 


Men nu ska jag på fotbollsträning! KRAM LINA!

Av Lina - 25 april 2011 12:35

hej som och förlåt att jag inte bloggat men jag har inte velat de den här veckan. mitt lov har varit helt okej men jag har gråtit ganska mycket också det blir så när man umgås med vissa personer :( 

Jag har gått påskkärring HAHAHA  xD allt för gratis godis!! Haha!! det var faktiskt väldigt roligt...! Det här är jag idag

   min kamera på datan är inte så ... bra... hehe ...

Jag känner för et låt tips men vad??jag har lite dåligt med tips just nu... men denna låten är bra!!

den är faktiskt riktigt grymm!!! <3<3<3<3 

Vi var på ett kallas i går min kusins fru (han är 52 år min kusin alltså...) fyllde 50 dom har varit på kanarieöarna (grann kanaria om man ska vara exakt) och nu hade dom ett kallas för släkten. vad har jag mer att berätta?? hm... att jag har fått ett skav sår men  det är kanske inte så intressant... jo  min syster lisa var här i påsk det var jätte kul! Men nu har jag inte mer ... så hej då :)

Av Lina - 18 april 2011 22:16

Hej jag tänkte bara säga fölåt att jag inte bloggat men jag har inte haft tid... vårat påsklov har börjat men jag hälsar på i min gamla skola ändå för jag är i hudiksvall nu, jag klarar mig inte utan skola :P jo det gör jag verkligen... :P

dagens låt:

men jag måste gå och sova... 

GOD NATT!

Av Lina - 16 april 2011 16:40

Hej idag fick jag vakna kl. 05.30 Vi skulle på en tränings match cup eller vad man ska säga. vi förlorade alla matcherna förutom en när jag fick spela med 1999:orna då van vi med 2-1! Ett lag vi mötte var skit dumma! Dom faldes och drog i tröjorna! Men dommaren sa INGENTING! 

nu sitter jag på tåg mot Hudiksvall :D Det är nästan i tid faktiskt! Jag och mamma kom nästan för sent till tåget mamma åkte liksom fel en gång... eller inte fel men en omväg!   

Me today:

   hej då!

Av Lina - 15 april 2011 21:55

Hej! Min födelse dag börjar lida mot sitt tragiska hemska slut buhu! 

Jag vet inte om jag är ledsen eller glad... glad för att dagen varit jätte bra.

Ledsen för att allt är över nu :(  Jag är också ledsen för att jag börjar bli större och att jag kanske inte är en liten tjej längre men samtidigt glad för att ha vuxit och blivit äldre... om ni kan förstå hur jag känner får ni gärna kommentera ...men jag är i alla fall fortfarande barn (tänker inte sluta med det) och fortfarande en tjej (tur är väl det) Men nu ska jag och mina känslor gå och sova efter som dom ska upp kl. 05.30 imorgon och spela fotboll. ORKA!!!!!! God natt!

detta blir en bra mix av mina känslor just nu jätte ledsen musik....

och jätte glad :D / :'(

Av Lina - 15 april 2011 17:49

Hej och detta är en alldelles speciell dag: JAG FYLLER ÅR!!!!!!!!!!!!!!!! 

detta har jag fått:

1000 kr 

ett diadem

en klänning 

en vit kofta

hårspray

och mycket mer! bilder kommer imorgon eller i över morgon!

Finns det något bättre än att fylla år? Jag blir elva nu. Idag sjöng hela skolan för mig i mat salen! Mina kompisar ställde sig påscenen i mat salen och sjöng. FÖR MIG! Då började alla andra i salen sjunga ! det var jätte kul! Men as pinsamt! Sedan drog mamma med mig på en hemlig grej jag viste inte vad det var men det var att vi skulle gå på spa men nu måste jag gå hej då!

Presentation


Tjo alla som läser denna blogg ni är varmt välkomna! Bloggen handlar om allt ni kan tänka er att läsa om :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ve mär sötast Omar eller Eric Saade?
 Omar Rudberg
 Eric Saade
 GUUUUUD dom är ju lika söta !!
 Ingen är söt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards