baralinasblogg

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Lina - 13 april 2011 20:53

Hej efter att jag la upp jag blir galen inlägget läste jag om lite vargbröder, sedan var det kör och dete var jätte kul! Jag har solosång direkt efter och det var också kul! sedan gick jag till mina grannar och sedan hem. 

Detta var kanske inte något så himla bra inlägg men jag orkar inte skriva bra idag:P 

Jag ska bara lägga upp en kul video...

dom är så kul! Haha! Men nu ska jag i alla fall sova 

Hej då!

Av Lina - 13 april 2011 14:48

hej och förlåt att jag inte bloggade igår jag satt vid biblans data och typ inget funkade! Jag fick ta bort inlägget!

Det gör jag nu med och jag har bara 10 minuter på mig! Dagens låt är  ed Lady Gaga men jag tror inte ni har hört den för den går inte på radio eller jag har inte hört den där :)

Idag sträckte jag min arm på gympan och det gjorde ont men det var värre för Inka hon grät, veet inte riktigt vad som hndäe men....

hoppas det gick bra... på fredag fyller jag år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men nu måste jag avsluta hejdå

Presentation


Tjo alla som läser denna blogg ni är varmt välkomna! Bloggen handlar om allt ni kan tänka er att läsa om :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ve mär sötast Omar eller Eric Saade?
 Omar Rudberg
 Eric Saade
 GUUUUUD dom är ju lika söta !!
 Ingen är söt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards