baralinasblogg

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Lina - 5 april 2011 21:09

hej vet jag blogga för en timme sedan men måste bara visa en grej, här står det hej jag heter Lina på kinesiska 你好我的名字是麗娜 coolt va?? :D här står det: hej jag heter lina min dröm är att sjunga med rihanna på en stor scen på japanska

こんにちは私の名前はリナ私の夢大きな舞台で歌うことです det är jätte roligt! Google översett äger!

 Godnatt!


Av Lina - 5 april 2011 19:50

hej nu är min fotbolls träning klar det var jätte roligt hla träningen förutom att jag fick en hårdboll på mitt ben det gjoorde svin ont! men sånt får man väll tåla! jag kommer med ett till låt-tips med Melanie Fiona och seddan ett med Robyn

den låten är jätte bra, även om den kanske har gått länge på radion tycker inte jag den är ut tjatad ;)


Robyns låt

den är jätte bra! En av hennes bästa efter Dancing on my own och be mine

Jag är jätte trött i hela kroppen nu! Så jag ska nog gå och sova nu hej då :)


Av Lina - 5 april 2011 16:20

Hej! Idag var det gympa i skolan DRYGT! Me today.

 

dagens låt

en helt underbar låt! Jag älskar den! Men nu ska jag på fotboll så jag måste dra!



HEJ DÅ!

Presentation


Tjo alla som läser denna blogg ni är varmt välkomna! Bloggen handlar om allt ni kan tänka er att läsa om :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ve mär sötast Omar eller Eric Saade?
 Omar Rudberg
 Eric Saade
 GUUUUUD dom är ju lika söta !!
 Ingen är söt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards