baralinasblogg

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Lina - 25 juli 2011 22:54

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eej!!!

förlåt att jag inte bloggat men jag vill börja igen så jag gör det hoppas nån läser ... :)

Okej vad ska jag börja med ?? det roligaste saker som hänt när jag varit borta är att jag har varit på Island!! Det var som en rid semester och jag och mamma och massa andra persorner i gruppen har ridit  17 mil på 5 dagar jobbit men mest jätte kul! 

Och nu är det ju sommarlov ahhhh!!! wonderful! så jag är mest på mitt älskade sommar ställe kråkön

det har varit den årliga kråköfesten! det är jätte kul det är inget party utan mera en fest där man spelar istrument och leker lekar  och sånt!! Jag gjort mycket mer också men det här är det största :)

alla bilder och sånt kommer imorgon!! förutom den här lilla ego bilden jag är riktigt nöjd med .... :)



















Dagens låt är:


 

värdens finaste låt :')

imorgon kommer det bilder mer musik och dagens diss/hiss, dagens outflit och dagens blogg :)


Stora kramar lina


Presentation


Tjo alla som läser denna blogg ni är varmt välkomna! Bloggen handlar om allt ni kan tänka er att läsa om :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ve mär sötast Omar eller Eric Saade?
 Omar Rudberg
 Eric Saade
 GUUUUUD dom är ju lika söta !!
 Ingen är söt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards