baralinasblogg

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Lina - 25 mars 2011 20:59

Hej idag kan jag inte lägga upp något foto på mig :( 

Jag och Vendela  (www.misswendy.devote.se) hade filmkväll det var jätte roligt! Vi såg på tur och retur, en otroligt rolig film måste jag säga! Se den om du är 7-13 år! Vi hade i alla fall otroligt kul men jag åt alldelles för mycket godis! Nu är jag sååå trött men jag vill bara tipsa om DAGENS LÅT 

med GREEN DAY en helt otrolig låt enligt mig, en av dom få låtar som berör mig på riktigt, det är den, Love the way you lie och no love  pluss några mer med Rihanna och simple plan :)


just det, 21 guns en helt fantastisk låt! Men ingen berör mig som love the way you lie part! Vad gör man om man är kär i en som man kanske aldrig träffar igen?? Jag vet inte vad jag ska göra!  JAG DÖR!!!

Nä det har jag inte tänkt att göra... :)  

Undrar vem som vinner i lets dance jag hejar på Frank, men jag bryr mig inte så mycket :) men ska sova nu




NATTI  NATTI <3 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjo alla som läser denna blogg ni är varmt välkomna! Bloggen handlar om allt ni kan tänka er att läsa om :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Ve mär sötast Omar eller Eric Saade?
 Omar Rudberg
 Eric Saade
 GUUUUUD dom är ju lika söta !!
 Ingen är söt!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards